Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2007 19:40 - Внимание! Избран съм с конкурс за некадърност
Автор: hady Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1900 Коментари: 4 Гласове:
0



“08.02.2007 година Мило дневниче, Настроение: Бясна съм!” Из моя абсолютно несъществуващ дневник…   Може би бихте попитали защо все пак съм ядосан... макар че аз на ваше място не бих попитала точно това. Например по-интересно би ми било как все пак е свързано настроението ми със заглавието на статията. А и независимо от предпочитания въпрос аз ще отговоря и на двата. Но преди това ще разкажа една малка приказка... “Имало едно време едно щастливо момиче, което много обичало да си похапва сладолед, дори и през зимните дни. Веднъж то отишло с приятеля си в една популярна за града им верига от сладоледени къщи и си поръчало: - За мен една минерална вода, три топки сладолед, от които две са кокос с шоколад и една е само шоколад. – усмихнало се мило то. - А за мен един 7up и две топки сладолед – портокал и ягода. – казало момчето с нея. След малко сервитьорът им донесъл една купичка и една лъжичка. А съдържанието на купичката било четири топки сладолед, които надали някой знаел точно какви са. - Да донеса ли още една лъжичка? – попитал той. - Извинете, но трябваше да са в отделни купички. – отговорило все така спокойно момичето. Когато друга сервитьорка се върнала до масата и оставила двете купички, момичето открило, че едната топка сладолед не е кокос.” “Очаквайте” продължение Звучи доста невероятно? Или точно обратното? Не знам... Аз лично го изживях... Направи ми се физиономия, когато споменах, че все пак сме отделни личности и си изискаме “свои собствени купички”. Отказаха да ми сменят сладоледа... въпреки, че определено не беше това, което съм поръчала. Чаках 10 минути да се сетят как се работи с касовия апарат и отказаха дори да променят “2 топки кокос” на “1 топка кокос / 1 топка нещо си друго там”, когато ги помолих поне да знам какво съм яла... Защо съм толкова ядосана ли ще ме попитате? Та това е реномирана и много известна верига заведения в нашата столица... А и не помня веднъж да не са ми объркали поръчката там. Винаги не разбират, че искам 3 топки сладолед, а не само 2. Това обаче е без значение. Колкото и грешки да бяха правили там, в нито един друг клон на веригата не бяха постигали 4 грешки в рамките на 30 минути. Лично аз започвам да смятам, че там ги избират с конкурс за некадърност... Моля за извинение, че загубихте няколко минути да прочетете това може би нелепо оплакване.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Кажи името на веригата
13.02.2007 09:47
не ги щади. Аз не бих ходила повече там.
цитирай
2. hady - Всъщност е по-добре е да не я казвам. ...
13.02.2007 17:28
Всъщност е по-добре е да не я казвам... Попринцип не е... етично... И все пак то си е ясно коя е според мен... Аз няма да ги щадя... ще ходя и ще викам управител при най-малката грешка...
цитирай
3. leftismer - Аз предполагам, че са Jimmy's...
24.02.2007 11:36
... и на твое място бих ги зарязал; не заслужават такъв сладоледо-ценител да ги посещава; btw сладоледите Пианеди са по-хубави:)))
цитирай
4. hady - Ако става дума. . . по-добър слад...
17.03.2007 11:42
Ако става дума... по-добър сладолед от Изида няма...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hady
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27416
Постинги: 6
Коментари: 17
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930